Esiteks kirjutasin üles erinevaid õpimeetodeid, mis me kõik koos välja pakkusime. Kirjutan need ka siia, et hiljem hea lugeda oleks.
- sildimeetod
- lugemine
- läbi kirjutamine
- kinesteetiline
- kuulamine
- praktiline õppimine
- teoreetiline
- katse-eksitusmeetod
- visuaalne
- ümberjutustamine
- mängimine (rollimäng jms)
- etendamine
- seoste loomine
- tuupimine?!
- projektid
- diskussioon
- ajurünnak
- mõistekaardi loomine
- õpipäevik/lugemispäevik
Enesejuhitud õppimine on omaalgatuslik õppimine, keegi ei sunni, keela ega otsusta, kuidas midagi teha. Otsustad ise kõike, mis õppida ja mis tegemata jätta. Vastutad ise kõige eest.
Seejärel tegime plakati, millega koos oli vaja kohe ka poseerida, et jääks endale mälestus oma ilusast koostööst.
Kui kõik grupid olid tutvustanud oma ettekandeid ja plakateid, siis andis õppejõud meile uue huvitava kodutöö, mis tähendab siis, et 12. maiks on vaja meil tuua õpiprojekti raport õppejõule ning see tundub vähemalt ääretult põnev, kuigi ei saa kunagi kindel olla, et see hästi välja tuleb. Kuid ma annan alati enda parima. See on kindel. Ootan põnevusega, et saaksin oma ema intervjueerida õpiprojekti eesmärgil. Paraku ongi 12. mai meie viimane loeng ning siis tuleb ise juurde uurida andragoogikast ning täiskasvanuõppest, kuid tean, et see saab ainult väga huvitav olla.
Triin
No comments:
Post a Comment